Kundtjänst
- Vid ångrat köp ber vi dig skicka ett mejl till support@akstroms.se för att få en retursedel.
- Vänligen skicka enbart ett mejl när du kontaktar oss då vi läser alla förfrågningar i den ordning de kommer in. För att vi ska kunna hjälpa dig snabbare och underlätta för vår personal svarar vi endast på en förfrågan om samma ärende. Detsamma gäller röstmeddelanden.
- Uppge det fulla namn som produkten är beställd i och gärna ditt ordernummer.
- Om du har problem med din produkt ber vi dig mejla in en bild (fyll i formuläret nedan eller mejla till support@akstroms.se)
- Om du vill prata med vår kundtjänst på telefon ber vi att du lämnar ett meddelande efter signalen på telefonnummer 010 884 85 86, så ringer vi upp. Vi har inga telefontider.
- Vi strävar alltid efter att svara på meddelanden inom 1 arbetsdag. Dock kan svarstiden variera pga helger och ledighet etc.
Svar på de vanligaste frågorna hittar du på vår FAQ sida.